Nazim's poetry

Nazim's poetry

Saturday, March 16, 2013

Tumhein Mosum Bulate Hain



تمہیں موسم بلاتے ہیں

مرے اندربہت دن سے
کہ جیسے جنگ جاری ہے
عجب بے اختیاری ہے
میں نہ چاہوں مگر پھر بھی تمہاری سوچ رہتی ہے
ہر اک موسم کی دستک سے تمہارا عکس بنتا ہے
کبھی سرما کی یہ راتیں!
تمہارے سرد ہاتھوں کا دہکتا لمس لگتی ہیں
کبھی موسم گلابوں کا!
تمہاری مسکراہٹ کے سبھی منظر جگاتا ہے
مجھے بے حد ستاتا ہے
میں خوش ہوں یا اُداسی کے کسی موسم سے لپٹا ہوں
کوئی محفل ہو تنہائی میں یا محفل میں تنہا ہوں
مجھے محسوس ہوتا ہے
مرے اندربہت دن سے
کہ جیسے جنگ جاری ہے
عجب بے اختیاری ہے
اوراِس بے اختیاری میں
مرے جذبے، مرے الفاظ مجھ سے روٹھ جاتے ہیں
میں کچھ بھی کہہ نہیں سکتا، میں کچھ بھی لکھ نہیں سکتا
اُداسی اوڑھ لیتا ہوں
اوران لمحوں کی مٹھی میں!
تمہاری یاد کے جگنو کہیں جب جگمگاتے ہیں
یابیتے وقت کے سائے!
مری بے خواب آنکھوں میں کئی دیپک جلاتے ہیں
مجھے محسوس ہوتا ہے
مجھے تم کو بتانا ہے
کہ رُت بدلے تو پنچھی بھی گھروں کو لوٹ آتے ہیں
سنو جاناں، چلے آؤ
تمہیں موسم بلاتے ہیں


You are called season

Murray andrbht day
As the war continues
Ajab Bay is optional
But I do not like is your thinking
The weather is always knock your mirror
It's never winter nights!
Seem to touch your cold hands aflame
Ever season of roses!
Your smile is all jgata view
It is extremely troubling to me
I'm happy or sad I'm a Weather-enveloped
Am I alone in isolation or forum is a forum
I feel
Murray andrbht day
As the war continues
Ajab Bay is optional
And the control
Attraction dead, dead words are with me luck!
I can not say anything, I could not write anything
'll Wear blue
In the palm of their moments!
Jgnu of mind when you say that jgmgaty
Shadow recovery time!
Many of the dead dream eyes light lamps
I feel
I have to tell you
Carriage return, even if the birds come back home
Janan hear, come out
You are called season


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...