Nazim's poetry

Nazim's poetry

Friday, January 27, 2012

Yon muhabbat se na hum khana badosh ko bala

Yaro meri ik umer samandar me kat gai,
Kis shakhs ne daikhe hain bhanwar muj se ziada.

Yon muhabbat se na hum khana badosh ko bala

Yon muhabbat se na hum khana badosh ko bala,
Itne sada hain k ghar bhar utha laen ge.

Yakenan mojaza dikhae gi abb

Yakenan mojaza dikhae gi abb,
Muhabbat ashq ki dehleez par hai.

Ye door wo hai k bethe raho charagh tale

Ye door wo hai k bethe raho charagh tale,
Sabhi ko bazam me daikho magar dikhai na de.

Ye kon shakhs hai jo apne qehqon k lie

Ye kon shakhs hai jo apne qehqon k lie,
Zameen k raaz khala me ochal aea hai.

Yakkhat gira hai to jarain tak nikal aen

Yakkhat gira hai to jarain tak nikal aen,
Jis peer ko andhi me bhi milte nahin daikha.

Ye kia aik toor se guzare tamam umer

Ye kia aik toor se guzare tamam umer,
Khuda kisi se kisi ko magar juda na kare.

Ye kia aik toor se guzare tamam umer

Ye kia aik toor se guzare tamam umer,
Ji chahta hai abb koi tere siwa bhi ho.

Ye qurab kaisa hai k to samane hai aur humen

Ye qurab kaisa hai k to samane hai aur humen,
Shamar abi se judai ki sahtain karni.

Yad rakhana hi muhabbat nahin hai sub kuch

Yad rakhana hi muhabbat nahin hai sub kuch,
Bhol jana bhi bari baat hoa karti hai.

Ye kis hisab se ki to ne roshani takseem

Ye kis hisab se ki to ne roshani takseem,
Sitare muj ko mile mahtab us ka tha.

Ye muje chain kion nahin parta

Ye muje chain kion nahin parta,
Aik hi shakhs tha jahan me kia.

Ya raab zamana muj ko matata hai kis lie

Ya raab zamana muj ko matata hai kis lie,
Looh jahan ye haraf makrar nahin hon me.

Ya samat ka bharam hai ya kisi naghame ki gonjh

Ya samat ka bharam hai ya kisi naghame ki gonjh,
Aik pehchani hoi awaz ati hai muje,

Ye rakh rakhao sikha gai us ko

Ye rakh rakhao sikha gai us ko,
Wo roth kar bhi muje muskara k milta hai.

1 comment:

  1. Awesome dude!!! I really loved it. This is how it's done. You should be loved to see the poetry of Allama Iqbal in urdu. It's also amazing. Try out!!! Enjoy!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...