Nazim's poetry

Nazim's poetry

Tuesday, October 29, 2013

آ جا ویکھ میرا انتظار آ جا


میرے شوق دا نیں اعتبار تینوں ۔۔۔ ۔۔
 آ جا ویکھ میرا انتظار آ جا
اینوں لڑن بہانڑے لبھناایں ۔۔۔ ۔۔۔
 کی تو سوچناایں سِتمگار آ جا

بھانویں ہجرتے بھانویں وصال ہووئے ۔۔۔ ۔
 وکھووکھ دوہاں دیاں لذتاں نیں
میرے سوہنئیا جا ہزار واری ۔۔۔ ۔۔
آ جا پیاریا تے لکھ وار آجا

ایہہ رواج مسجداں مندراں دا ۔۔۔ ۔۔
 اوتھے ہستیاں تے خود پرستیاں نے
میخانے وِچ مستیاں ای مستیاں نیں ۔۔۔ ۔۔
 ہوش کر بن کے ہُشیار آ جا

تُوں سادہ تے تیرا دل سادہ ۔۔۔ ۔۔
 تینوں اینویں رقیب کُراہ پایا
جے تو میرے جنازے تے نیں آیا ۔۔۔ ۔۔
راہ تکدا تیری مزار آ جا

سُکھیں وسنا جے تُوں چاہونا ایں ۔۔۔ ۔
 میرے غالبا ایس جہان اندر
آجا رنداں دی بزم وِچ آ بہہ جا ۔۔۔ ۔
 ایتھے بیٹھ دے نیں خاکسار آ جا

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...